Program studiów składa się z dwóch modułów. Moduł pierwszy poświęcony jest zdobyciu kluczowych kompetencji w zakresie NLP, moduł drugi służy poznaniu autorskich modeli coachingu i Integracji modeli NLP z innymi technikami pracy coacha. Moduły te przeplatają się wzajemnie, stanowiąc integralną całość i ułatwiając tym samym zdobycie prestiżowej wiedzy.
RAMOWY PROGRAM STUDIÓW
Semestr | Forma zaliczenia | w | c | p | suma | |
Wstęp do NLP | I | Z | 8 | – | 8 | |
Świadome utrwalanie pożądanych nawyków – Kotwiczenie. | I | Z | 2 | 2 | 4 | |
Wewnętrzna struktura języka i sposoby jej zastosowania – Metamodel języka. | I | Z | 4 | 4 | 8 | |
Podstawy Psychologii Perswazji. | I | Z | 10 | 12 | 22 | |
Skuteczne sposoby ustalania i oceny celów. | I | Z | 6 | 10 | 16 | |
Submodalności. | I | Z | 4 | 12 | 16 | |
Core transformation. | I | Z | 10 | 12 | 22 | |
Modelowanie. | I | Z | 10 | 12 | 22 | |
Kreowanie rzeczywistości poprzez zarządzanie czasem. | I | Z | 2 | 6 | 8 | |
Wprowadzenie do coachingu. | II | Z | 16 | – | 16 | |
Budowanie relacji coachingowej adekwatnej do typu osobowości klienta. | II | Z | 6 | 10 | 16 | |
Model sesji coachingowej w oparciu o standard ICI. | II | Z | 8 | 8 | 16 | |
Coaching wielopoziomowy – model Dilts’a | II | Z | 2 | 6 | 8 | |
Coaching menadżerski | II | Z | 4 | 8 | 12 | |
Praca własna i superwizja | II | Z | 2 | 10 | 12 | 24 |
Seminarium dyplomowe | II | Z | 4 | 4 | 8 | |
Razem | 100 | 126 | 226 |