SZKOLENIA DLA FIRM

Centrum Doskonalenia dla Firm

FUTURE jest dynamicznie rozwijającą się instytucją, w ramach której działa m.in. Centrum Doskonalenia dla Firm. Opracowujemy własne autorskie programy nauczania, uwzględniające cały potencjał uczącego się, jego różne systemy percepcji oraz zróżnicowane typy inteligencji. Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowanych lektorów w twórczy, aktywizujący sposób, z nastawieniem na stymulowanie umiejętności komunikacyjnych słuchaczy.

W ramach Centrum Doskonalenia proponujemy językowe programy szkoleniowe oraz kursy i warsztaty specjalistyczne dostosowane tematycznie do wymagań konkretnej branży.

Od kilku lat prowadzimy również kursy językowe oraz warsztaty z zakresu umięjętnosci społecznych dla lekarzy oraz innych pracowników służby medycznej. Zobacz ofertę.

WARSZTATY

Celem szkolenia jest poznanie zasad profesjonalnego prowadzenia rozmów telefonicznych. Podczas warsztatów poznasz najefektywniejsze techniki sprzedaży, nauczysz się praktycznie zarządzać sprzedażą oraz nabędziesz podstawowych umiejętności komunikacji interpersonalnej w marketingu, negocjacjach, sprzedaży i zarządzaniu.

W trakcie trwania szkolenia z zakresu negocjacji, uczestnicy nauczą się rozpoznawać własny styl komunikacji oraz dostosowywać go do stylu biznesowego partnera. Zdobędą praktyczną wiedzę z zakresu wykorzystania technik negocjacyjnych w warunkach zakupów oraz przygotowania planu negocjacji i ich prowadzenia.

Warsztaty z zarządzania przygotowują pracowników do kierowania większym zespołem. Dzięki nim pracownik pozna m.in. skuteczne instrumenty psychologicznego zarządzania, techniki motywacji oraz techniki przywódcze w praktyce. Zdobędzie wiedzę z zakresu wystąpień publicznych, marketingu zewnętrznego oraz bardzo przydatne kompendium kierowniczej praktyki zawodowej.

INNE SZKOLENIA

Podczas warsztatu odpowiemy sobie na pytania: czym jest stres i jak wpływa na na nasze funkcjonowanie. Poznamy najważniejsze metody radzenia sobie ze stresem, metody przywrócenia kontroli oraz techniki relaksacyjne.

Po zakończonych warsztatach:
– zrozumiesz mechanizm powstawania reakcji stresowej oraz mechanizm utrwalania wzorców reagowania stresem na różne bodźce,
– poznasz swój wzorzec reakcji na stres,
– potrafisz zastosować szereg technik radzenia sobie ze stresem poprzez pracę z ciałem oraz poprzez pracę z umysłem,
– wiesz, w jaki sposób radzić sobie ze stresem w bezpośrednich sytuacjach zawodowych.

W trakcie warsztatu z zakresu autoprezentacji oraz wystąpień publicznych, nauczysz się w jaki sposób werbalnie i niewerbalnie komunikować się z publicznością. Dzięki zastosowaniu ćwiczeń z zakresu emisji głosu, retoryki, prawidłowej postawy, nabędziesz praktycznych umiejętności, które pomogą Ci kreować własny wizerunek oraz efektywnie prezentować się podczas prezentacji, szkoleń lub wykładów.

Celem zajęć jest przedstawienie zasad twórczego myślenia i kreatywnego rozwiązywania problemów oraz praktyczny trening tych umiejętności. W toku zajęć zostaną omówione zagadnienia z zakresu m.in. określania istoty twórczości, zasad twórczego myślenia, wyróżniania ich etapów oraz kreatywnego rozwiązywania problemów.

Celem zajęć jest zapoznanie się słuchaczy z podstawową wiedzą na temat komunikacji interpersonalnej oraz zainspirowanie do doskonalenia własnych umiejętności komunikowania się. W trakcie zajęć poznamy modele i sposoby procesu komunikowania się, zastanowimy się, jakie są przyczyny zakłóceń w komunikacji oraz jak powinno się wypracowane umiejętności pielęgnować i doskonalić.

Celem zajęć jest zapoznanie słuchaczy z pojęciem komunikacji asertywnej oraz zdobycie umiejętności posługiwania się zachowaniami asertywnymi w stosownych sytuacjach. W formie wykładu zostanie zaprezentowana historia badań nad zachowaniami asertywnymi oraz omówione zostaną różne rodzaje zachowań komunikacyjnych. Prezentację wesprzemy filmem ilustrującym sposoby zachowań przydatnych w różnych sytuacjach, ze szczególnym uwzględnieniem zachowań asertywnych.

Rewelacyjny trening , który zdobył uznanie w Polsce i za granicą wśród nauczycieli, biznesmenów i wszystkich dbających o swój rozwój.

Program kursu:

  • Łańcuchowa metoda skojarzeń.
  • Zakładki obrazkowe.
  • Mapy myśli.
  • Główny system pamięciowy.
  • Ćwiczenia w zapamiętywaniu cyfr i nowych faktów.

Człowiek samodzielnie organizuje swój rozwój poprzez powtarzanie mentalnych programów (strategii), prowadząc do określonych rezultatów. Nie wszystkie nasze programy działają tak, jak byśmy sobie tego życzyli. NLP umożliwia „rozszyfrowanie” tych programów i wprowadzenie na ich miejsce nowych lepiej, efektywniej działających.

Nowoczesne kierowanie wymaga, by manager stymulował motywację zespołu oraz poszczególnych pracowników, czyli pełnił rolę coach’a (trenera). Wydobycie i wykorzystanie naturalnych zdolności pracowników możliwe jest dzięki umiejętnemu stosowaniu narzędzi komunikacji interpersonalnej. Nowoczesny manager znający techniki NLP, doskonale potrafi ocenić przydatność pracownika na danym stanowisku oraz efektywnie określić obowiązki i zadania poszczególnych osób.

Kontakt

Centrum Edukacyjne FUTURE
ul. Sienkiewicza 39
(wjazd od ul. Bohaterów Monte Casino)

tel. (032) 285 63 68
biuro@future.edu.pl